Nr. 3 - 22. november 2013

Studerende arbejder i et af Geoscience laboratorierne

Alle udgivne nyhedsbreve kan også læses på  instituttets medarbejderhjemmeside

Psykisk APV

Til forbedring af vores arbejdsmiljø:

Hils - når du møder en kollega!

Geoscience
(Tjek også kalenderen på medarbejderhjemmesiden)

Den 4. december, kl. 13.15
Geoscience Seminar - Eoin Mcgregor
Onshore-offshore relationships and basin evolution along the west Greenland and conjugate Baffin-Labrador margins

Den 13. december, kl. 11.30
Geoscience julefrokost 2013
NYT: Tilmelding og betaling online!

ST

Den 6. december
Orienteringsmøde om Villum Fondens støttemuligheder

ReAp - Registrering af forskningsansøgninger
Som bekendt skal alle projektansøgninger registreres i værktøjet ReAp. På medarbejderhjemmesidens Quickguide A-Å finder du links til både ReAp login og Reap beskrivelse og vejledninger

Rettelse af persondata
Hermed en opfordring til at alle tjekker deres registreringer af mailadresse, telefon, bygnings- og rumnummer. I forbindelse med omrokeringerne i huset er mange af oplysningerne på de personlige hjemmesider og i medarbejderlisterne forkerte. Send en mail med dine rettelser til lone@geo.au.dk

Intern post
Fra Intern post har vi modtaget et dokument som giver nyttig information om hvilken service de tilbyder instituttet. Kan læses på medarbejderhjemmesiden eller på opslaget inden for døren i postrummet (1672-135).

Nye personaleadministrative retningslinjer
Der er ændrede retningslinjer på nogle personaleadministrative områder, bl.a. vedrørende

Alle retningslinjerne ligger på AUs medarbejderhjemmeside: http://medarbejdere.au.dk/administration/hr/abc/  - men kan også tilgås fra vores egen medarbejderhjemmeside, Quickguide A-Å

Faciliteter

Laboratorierne på Institut for Geoscience
På vores eksterne hjemmeside ligger en række informationer om instituttets laboratorier af både ekstern og intern interessse. Her er nyheder, oplysning om priser, beskrivelse af opgaver, hvordan man rekvirerer opgaver mm. Siderne opdateres løbende af Charlotte Rasmussen.

Arbejdsmiljø

Regler for feltarbejde
Det er vigtigt at alle der arbejder i felten, i laboratorier eller på værkstederne kender reglerne på området. Regelsættet ligger på medarbejderhjemmesiden. (pdf.fil)

Legatopslag

Fulbright Danish Visiting Scholar
Opslaget henvender sig til undervisere ved AU og gives til forsknings- og undervisningsophold i USA i 2014-15.
Deadline for ansøgning er 5. marts 2014.

Medarbejderhjemmesiden: geo.medarbejdere.au.dk

Leder du efter interne informationer fra instituttet eller AU, så prøv først Quickguiden A-Å  på vores egen medarbejderhjemmeside.
Eksempler på hvad du kan finde er:

Sitet og quickguiden er i stadig udvikling. Nye punkter tilføjes gerne, så sig til hvis du synes der mangler noget.