|
|
|
-
RejsUd - afslutte kreditkorttransaktioner
18. december
-
IndFak - godkende fakturaer
18. december
-
Deadline for at opstille som AMR
8. januar 2021
|
|
|
|
|
Administrationscenteret holder juleferie
|
|
|
|
|
Afdelingerne i Administrationscenter Nat-Tech har som udgangspunkt lukket fra den 23. december til og med den 3. januar 2021.
Bygningsservice har reduceret bemanding mellem jul og nytår.
IT-supporten er åben mellem jul og nytår, men i mindre omfang. Se åbningstider.
|
|
|
|
Første fase af flytning er overstået
|
|
|
|
Opdatering af adgangskort
|
|
|
|
|
|
Alle personlige adgangskort på AU skal have billede på. Det vil derfor ikke længere være muligt at bestille personlige adgangskort uden billede.
Der igangsættes en proces for udskiftningen af personlige adgangskort.
De adgangskort der skal udskiftes med nye er:
-
Personlige adgangskort uden foto
-
Personlige adgangskort med eller uden foto der ikke har systemkode 106820. Systemkoden er påtrykt venstre hjørne på bagsiden af kortet. Hvis det pga. slitage ikke er muligt at aflæse systemkoden, skal kortet også skiftes
Processen for udskiftning af kort på NAT sættes i gang i uge 4, og der vil komme mere information om, hvordan det kommer til at foregå.
Skal du undervise i bygning 1653, skal du tjekke, om dit nuværende kort virker til bygningen.
Alle medarbejdere og studerende har fået adgang på deres nuværende kort, men meget gamle kort uden chip samt kort med ødelagt chip kan ikke bruges. Derfor, tjek dit kort i god tid, inden du har brug for adgang til bygningen, og bestil et nyt kort med billede, hvis ikke dit nuværende kort virker.
Bestilling af nyt adgangskort
Har du ikke et billede, kan du henvende dig i sekretariatet og få taget et, når vi er tilbage på kontoret.
Husk at der skal sættes adgange på dit nye kort. Dette gøres i sekretariatet, og kan klares via mail, når du har modtaget kortet.
|
|
|
|
|
CWT fortsat leverandør på rejser
|
|
|
|
|
|
Carlson Wagonlit Travel (CWT) har genvundet udbuddet på rejsebureauydelser.
Der vil være følgende ændringer:
-
Billigere priser på rejsebestillinger
-
Adgang til et nyt, forbedret onlinebestillingssystem/App
-
Alle afregninger af rejser med CWT sker fremover direkte i RejsUd og ikke længere ved individuelle fakturaer i IndFak
Systemet gik i luften d. 16. december.
Der vil blive afholdt webinarer i brug af den nye portal i januar. Datoerne ligger endnu ikke fast. Er man interesseret i at deltage, tag kontakt til Rejsegruppen på rejser@au.dk.
|
|
|
|
|
|
Geoscience tilhører NT-IT Team 1, når der skal oprettes IT-supportsager via supportportalen.
Der er udfordringer med det nye system.
Ved oprettelse af sager er det nogle gange ikke muligt at se sin egen tekst på en sag, efter den er blevet oprettet. Vær særligt opmærksom på dette, hvis der oprettes mere end én sag til samme supportgruppe.
Der arbejdes på at løse fejl og mangler og henstilles til at have tålmodighed. Supportsystemet er nyt for alle, også supporterne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Partnere med træffetider i lokale 1672-123:
-
Dan Guldborg, IT support | aarhus.st.it@au.dk
Mandag 9-12
-
Mette Møller Larsen, controller, Økonomi | mmla@au.dk
Onsdag 8.30-15.30
-
Jakob Steen Olesen, projektøkonom, Økonomi | jakob.steen.olesen@au.dk
Onsdag 8-15 og fredag 8-14
-
Ann-Christina Lauring Knudsen (Stine), AU Forskning og Eksterne Relationer - Forskningsstøtteenheden (FSE) | aclk@au.dk
Torsdag
-
Tina Stenshøj Kaysen, Ph.d.-partner, Ph.h.-administrationen | tist@au.dk | tel.: 9352 2310
Andre partnere:
-
Henriette Withen Hansen, AU Forskning og Eksterne Relationer - Technology Transfer Office (TTO) | hwh@au.dk | 4189 3290
-
Torkil Bukkehave Hansen, AU Forskning og Eksterne Relationer - Technology Transfer Office (TTO) | tbh@au.dk | 9352 1166
-
Maiken Dazelle Nielsen, Undervisning og eksamen | maiken@au.dk
-
Morten Hjorth Gad, AU Library | mhga@kb.dk
-
HR-relaterede spørgsmål sendes til Nat Tech HR Team 1 | HR.ST.team1@au.dk
-
Spørgsmål ang. sygdom, barsel, fleksjob, løntilskud og virksomhedspraktik sendes til Nat Tech HR Specialistteam | HR.ST.team.specialist@au.dk
Bo Holm Jacobsens kontortider for studerende:
Tirsdag 10-12 og torsdag 16.15-17
Ovenstående information kan også findes på: geo.medarbejdere.au.dk/
|
|
|
|