|
Desinficerende wipes til overflader
|
|
|
|
|
|
Desinficerende wipes kan hentes ved Susanne i sekretariatet.
De er til aftørring af overflader, dvs. borde, tastaturer, dørhåndtag etc.
HUSK! Det er ikke kun dig, der kommer på dit kontor/din arbejdsplads. Alle steder i bygningerne kommer der med jævne mellemrum rengøringspersonale, håndværkere, IT-supportere mv. Ofte kommer de uanmeldt, og du kan ikke altid se, at de har været der.
Der er stillet wipes i frokoststuen i 1672 og ved kaffemaskinen i køkkenet i 1672. Brug dem!
Der er også leveret wipes til bygning 1120.
Sørg for at lukke beholderen efter brug, da de ellers vil udtørre.
|
|
|
|
|
Håndsprit ved toiletterne
|
|
|
|
Værnemidler mv. til undervisning
|
|
|
|
|
Vi køber løbende ind, så vi er klar til at tage imod vores studerende.
I undervisningslokalerne vil der være håndsprit samt sprit og papir til aftørring af overflader.
Det er ST Byg der sørger for genopfyldning. Opstår der akut mangel, kan håndsprit og wipes hentes i sekretariatet.
Vi har mundbind og visirer på lager. Disse udleveres ved henvendelse i sekretariatet.
Vær opmærksom på, at visirer bør bruges sammen med mundbind.
Har man særlige grunde til ikke at bruge mundbind (eks. astma), kan man nøjes med visiret - i så fald er det ekstra vigtigt at holde god afstand til andre.
|
|
|
|
Håndsprit og værnemidler til ekskursioner
|
|
|
|
|
Der er anskaffet mundbind og sprit (både til hænder og til afspritning af materialer) til at tage med på feltture og ekskursioner.
Mundbind er pakket i mindre pakker, så de er nemme at medbringe i en rygsæk.
Sprit og værnemidler til ture ud af huset udleveres ved henvendelse til Charlotte eller Susanne.
|
|
|
|
Instruktion i brug af værnemidler
|
|
|
|
Papirhåndklædedispensere i køkkenerne
|
|
|
|
Vis hensyn i el-værkstedet
|
|
|
|
Information til brugere af laboratorierne
|
|
|
|
|
|
-
Arbejde onsite, der kan vente, (inklusiv besøg udefra) skal foregå efter 23. august: Lab-arbejde lige nu er projekter som haster og/eller processer, der ikke kan stoppes med kort varsel
-
Alle lab-brugere (inklusiv mikroskopi-rum, Cleanlab osv.) skal koordinere deres arbejde med Charlotte for at undgå for mange personer i samme områder og at alle kender retningslinjerne
-
Alt arbejde skal foregå under hensyn til afstandskravet, rengøring af arbejdsplads/kontaktflader og evt. med brug af maske/mundbind (hvis man ikke kan holde nok afstand)
|
|
|
|
|
Fester og fredagsbarer holder pause
|
|
|
|
PIGA-AKTIVITETER HOLDER PAUSE
|
|
|
|
Velkommen til de nye studerende
|
|
|
|
Marit-Solveig Seidenkrantz i SFU referencegruppe
|
|
|
|
Postdocs og ph.d.'er forest i boligkøen
|
|
|
|
|
|
Postdocs og ph.d.-studerende ved Aarhus Universitet kommer foran i boligkøen til 51 nyopførte boliger på Katrinebjerg, tæt på universitetet, indkøb (Storcenter Nord), fitness, transport, park, midtbyen mv.
Læs mere og skriv dig op til en bolig
|
|
|
|
|
Husk at rulle solafskærmning ind
|
|
|
|
Nye regler for adgangskort
|
|
|
|
Husk bygningsnummer i leveringsadressen
|
|
|
|
|
|
HUSK altid at få bygningsnummeret med i leveringsadressen, når der bestilles varer til levering i enten 1670-1675 eller 1120.
GLS har netop besluttet, at de ikke leverer til Aarhus Universitet, medmindre der er angivet bygningsnummer i leveringsadressen.
Man kan heller ikke forvente at få besked fra GLS om, at ens pakke ligger på deres central.
Derfor - få altid bygningsnummeret skrevet på leveringsadressen.
Måske andre fragtselskaber får samme idé som GLS.
|
|
|
|
|
Blokér ikke for brandudstyret
|
|
|
|
Brug af Institutbiler i udlandet
|
|
|
|
Intern post stadig i nødberedskab
|
|
|
|
Ingen madaffald på kontorerne
|
|
|
|
Ny partner ved Forskningsstøtteenheden
|
|
|
|
Nyt fra Forskningsudvalget
|
|
|
|
Personlig risikovurdering
|
|
|
|
|
Partnere med træffetider i lokale 1671-134:
-
Dan Guldborg, IT support | aarhus.st.it@au.dk
Mandag 9-12
-
Mette Møller Larsen, controller, ST økonomi | mmla@au.dk
Onsdag 8.30-15.30
-
Jakob Steen Olesen, projektøkonom, ST økonomi | jakob.steen.olesen@au.dk
Onsdag 8-15 og fredag 8-14
-
Ann-Christina Lauring Knudsen (Stine), AU Forskning og Eksterne Relationer | aclk@au.dk
Torsdag
-
Rikke J. Ljungmann, Rådgiver, specialkonsulent, ST PhD-administration | rjl@au.dk
Torsdag 12.30-14.30
Andre partnere:
Bo Holm Jacobsens kontortider for studerende:
Tirsdag 10-12 og torsdag 16.15-17
Ovenstående information kan også findes på: geo.medarbejdere.au.dk/
|
|
|
|