|
Omlægning af manuelle rejseafregninger
|
|
|
|
|
Manuelle rejseafregninger udfases i løbet af 1. kvartal 2021.
Dette vil få betydning for bl.a. samarbejdspartnere, bedømmere og undervisere på Summer University.
Afregninger for personer, der ikke er ansat ved AU og IKKE har dansk CPR-nummer, skal allerede nu foregå via en elektronisk blanket.
Link til elektronisk rejseafregningsblanket
(login med 2-trins-bekræftelse)
Afregninger for personer med dansk CPR-nummer, der ikke er ansat ved AU, skal fremadrettet benytte en digital løsning, der implementeres i RejsUd i 1. kvartal 2021.
Link til mere information om udfasning af manuelle rejseafregninger
Dette vil også betyde, at studerende, der har udlæg ifm. feltture, kantinedrift mv., ikke længere kan få penge refunderet ved at aflevere kvitteringer i sekretariatet.
Alle udgifter ifm. undervisning, der skal afholdes af AU, skal derfor betales ved brug af AU-kreditkort eller via EAN-faktura.
|
|
|
|
Marit-Solveig Seidenkrantz
|
|
|
|
Andrew Murray & Mads Faurschou Knudsen
|
|
|
|
|
|
Lektor Christoffer Karoff har deltaget i radioprogrammet Kraniebrud på Radio4.
Det blev til en snak om den store mængde satellitter, der bliver sendt ud i rummet og ender som skrot, og problemet med at rydde op.
Link til nyhed
Link til udsendelsen "Rumskrot"
|
|
|
|
|
Vivi Pedersen og Mads Faurschou Knudsen
|
|
|
|
|
|
Adjunkt Vivi Kathrine Pedersen og lektor Mads Faurschou Knudsen har deltaget i radioprogrammet Kraniebrud på Radio4.
Her fortalte de om, hvad Geoscience er; hvad begrebet dækker over på Institut for Geoscience på AU, og så talte de også om de smeltende iskapper.
Link til nyhed
Link til udsendelsen "Isen smelter"
|
|
|
|
|
Ændringer i HR ph.d. specialistteam
|
|
|
|
|
Helle Karvonen har skiftet navn til Helle Mitzi Thomsen Reichl. Hendes mail hedder stadig hk@au.dk.
Liselotte Heller har overtaget Camilla Mikkelsens stilling. Hun kan træffes på heller@au.dk.
Helle og Liselotte skal kontaktes ifm. ph.d.-studerendes sygefravær og barsel.
|
|
|
|
Find CWT på medarbejderportalen
|
|
|
|
Partnerkontoret er flyttet til 1672-123
|
|
|
|
Udskiftning af adgangskort
|
|
|
|
|
|
|
|
Partnere med træffetider i lokale 1672-123:
-
Dan Guldborg, IT support | aarhus.st.it@au.dk | 9350 8294
Mandag 9-12
-
Mette Møller Larsen, controller, Økonomi | mmla@au.dk | 6057 1105
Onsdag 8.30-15.30
-
Jakob Steen Olesen, projektøkonom, Økonomi | jakob.steen.olesen@au.dk | 9352 1027
Onsdag 8-15 og fredag 8-14
-
Ann-Christina Lauring Knudsen (Stine), AU Forskning og Eksterne Relationer - Forskningsstøtteenheden (FSE) | aclk@au.dk | 9352 2209
Torsdag
-
Tina Stenshøj Kaysen, Ph.d.-partner, Ph.d.-administrationen | tist@au.dk | 9352 2310
Andre partnere:
-
Henriette Withen Hansen, AU Forskning og Eksterne Relationer - Technology Transfer Office (TTO) | hwh@au.dk | 4189 3290
-
Torkil Bukkehave Hansen, AU Forskning og Eksterne Relationer - Technology Transfer Office (TTO) | tbh@au.dk | 9352 1166
-
Maiken Dazelle Nielsen, Undervisning og eksamen | maiken@au.dk
-
Morten Hjorth Gad, AU Library | mhga@kb.dk
-
HR-relaterede spørgsmål sendes til Nat Tech HR Team 1 | HR.ST.team1@au.dk
-
Spørgsmål ang. sygdom, barsel, fleksjob, løntilskud og virksomhedspraktik sendes til Nat Tech HR Specialistteam | HR.ST.team.specialist@au.dk
Thomas Ulrichs kontortider for studerende:
Tirsdag 12-14 og torsdag 16-17
Ovenstående information kan også findes på: geo.medarbejdere.au.dk/
|
|
|
|