|
|
|
-
27. - 29. oktober
Studiepraktik
-
5. november
Geo Match: Netværks- og karrieredag
-
12. november
PIGA juleklip
-
3. december
Julefrokost
-
27. + 28. januar 2022
Geo-OL semifinale på Geoscience
|
|
|
|
|
|
|
... og få rabat på egenbetalingen til julefrokosten.
Alle medarbejdere ved Institut for Geoscience er velkomne til at deltage i årets julefrokost. Det gælder også gæster, der er på instituttet d. 3. december. Prisen for deltagelse er 200 DKK.
Er man medlem af PIGA (Personaleforeningen ved Geoscience), får man 100 DKK i tilskud.
Et medlemskab koster 20 DKK pr. måned.
Er man endnu ikke medlem, kan man blive det ved henvendelse til Susanne i sekretariatet eller formand for PIGA, Rasmus Andreasen.
OBS! Det er kun medarbejdere, der er ansat ved Institut for Geoscience, der kan blive medlem af PIGA. Det skyldes, at det månedlige abonnement trækkes fra lønnen.
|
|
|
|
|
Booking af lokaler på geo
|
|
|
|
|
|
Som flere allerede har bemærket, er der lavet ændringer i RejsUd.
Hvor der tidligere skulle vælges mellem 3 formålstyper, er der i dag kun disse 2 at vælge mellem:
-
Køb/rejser foretaget i Danmark
-
Køb/rejser foretaget i udland
Samtidig er antallet af omkostningstyper skåret ned fra 72 til 30, hvilket gerne skulle hjælpe til at gøre afregningerne enklere og hurtigere at håndtere.
Der er stadig hjælp at hente her: au.dk/firevigtige
og her: rejser@au.dk
|
|
|
|
|
|
|
Under coronanedlukningen gik vi over til et nyt system på infoskærmene.
Det nye system forhindrer os i at benytte skærmene som andet end infoskærme, og der må ikke sættes PC'er til skærmene.
Forsøger man at sætte sin egen PC til en infoskærm, ryger opsætningen, og skærmen skal nulstilles af vores kolleger, der sidder i Roskilde.
Har man brug for at lave en fremvisning i frokoststuen i 1673, kan man låne en projekter i sekretariatet og benytte det lærred, der hænger i lokalet.
|
|
|
|
|
|
|
Husk at journalisere i WorkZone!
Du skal journalisere:
-
Forskningsansøgninger (inkl. bevillingsbrev/afslag)
-
Samarbejdsaftaler
-
Sager omhandlende myndighedsbetjening
-
Henvendelser fra privatpersoner
-
Udvalgsreferater
På AU's hjemmeside om WorkZone, kan du blive bruger af systemet, finde vejledninger til journalisering og tilmelde dig kurser i brug af systemet.
Der ligger bl.a. denne Oversigt over journaliseringspligtige dokumenter
Du kan også få hjælp til journalisering ved henvendelse til Krishna eller Susanne i sekretariatet.
|
|
|
|
|
Studieservicekontor nedlagt
|
|
|
|
Grønnere levering fra Lyreco
|
|
|
|
|
|
AU Indkøb har indgået en ny aftale på levering af kontorartikler med vores eksisterende leverandør Lyreco.
Tidligere har Lyreco leveret til AU fra dag-til-dag. Det øgede fokus på bæredygtighed har gjort, at hver adresse på AU nu har én ugentlig leveringsdag.
På Institut for Geoscience får vi fremadrettet kun leveret varer fra Lyreco om torsdagen.
Varer til levering om torsdagen skal bestilles senest onsdag inden kl. 11.00.
Susanne i sekretariatet er e-handler på alle varer fra Lyreco. Kontakt derfor Susanne, hvis du skal bruge varer fra Lyreco.
|
|
|
|
|
|
|
Der er blevet købt en ny vægt til vejning af forsendelser, der skal med fragtmand.
Vægten er placeret indenfor døren i postrummet 1672-129.
Den kan veje op til 350 kg.
Efter brug slukkes vægten ved at holde tænd/sluk-knappen inde i 5 sekunder. Displayet slukker, når knappen slippes.
|
|
|
|
|
Esben Lundsgaard Palmstrøm
|
|
|
|
|
|
|
|
Partnere med træffetider i lokale 1672-123:
-
Mette Møller Larsen, controller, Økonomi | mmla@au.dk | +45 6057 1105
Onsdag 8.30-15.30
-
Jakob Steen Olesen, projektøkonom, Økonomi | jakob.steen.olesen@au.dk | +45 9352 1027
Onsdag 8-15 og fredag 8-14
-
Kathrine Kofoed Jensen, HR-partner | kofoed@au.dk | +45 9350 8204
Tirsdag 8-12
-
Nanna Agnethe Duelund Kristensen, HR-supporter | nadk@au.dk | +45 9350 8539
Tirsdag 8-12
-
Frederikke Kongsted Hansen, Ph.d.-partner, Ph.d.-administrationen | fkh@au.dk | +45 9352 2673
Torsdag 12.30-14.30
-
Daniel Gjerulf Knudsen, IT-Supporter | danielk@au.dk | +45 2558 0683
Tirsdag kl. 9-14
Udenfor Daniels kontortid skal spørgsmål til IT-support gå via supportportalen: support.au.dk.
Andre partnere:
-
Ann-Christina Lauring Knudsen (Stine), AU Forskning og Eksterne Relationer - Forskningsstøtteenheden (FSE) | aclk@au.dk | +45 9352 2209
-
Henriette Withen Hansen, AU Forskning og Eksterne Relationer - Technology Transfer Office (TTO) | hwh@au.dk | +45 4189 3290
-
Torkil Bukkehave Hansen, AU Forskning og Eksterne Relationer - Technology Transfer Office (TTO) | tbh@au.dk | +45 9352 1166
-
Anne Ambrosius Frederiksen, Undervisning og eksamen | aaf@au.dk
-
Morten Hjorth Gad, AU Library | mhga@kb.dk
-
HR-relaterede spørgsmål sendes til Nat Tech HR Team 1 | HR.ST.team1@au.dk
-
Spørgsmål ang. sygdom, barsel, fleksjob, løntilskud og virksomhedspraktik sendes til Nat Tech HR Specialistteam | HR.ST.team.specialist@au.dk
Thomas Ulrichs kontortider for studerende:
Tirsdag 12-14 og torsdag 16-17
Ovenstående information kan også findes på: geo.medarbejdere.au.dk/
|
|
|
|