|
|
Så blev det marts, og forårsblomsterne er begyndt at titte frem under buske og træer. Solen står nu op tidligt nok til, at man får den lige i øjnene, når man kører ned ad Høegh-Guldbergs Gade. Selvom det efterlader én halvblind, så er det svært ikke at blive glad, for nu er foråret på vej. Semesteret er godt i gang, og foran os venter feltture, forskning, undervisning og en PIGA-tur til Steno Museet. Men inden vi går i gang med alt det, så er der lige et nyhedsbrev, der skal læses – og i dag er der ingen undskyldning for ikke at gøre det, for det er meget kort.
Hav en dejlig dag!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aarhus Universitets arbejdspladsvurdering (APV), der gennemføres hvert 3. år, er lige gået i gang. Det er en spørgeskemaundersøgelse blandt medarbejdere på hele universitetet. Undersøgelsen løber frem til og med den 11. marts 2022.
Når du besvarer APV-spørgeskemaet, er du med til at identificere og synliggøre de områder, som vi i fællesskab skal sætte fokus på og arbejde med – APV’en er derfor et vigtigt værktøj i vores løbende indsats med at sikre et godt arbejdsmiljø. Jo flere, der deltager i undersøgelsen, jo bedre er udgangspunktet for en god dialog og opfølgning.
Det betyder i bund og grund, at det hele er for at gøre vores arbejdsplads til et godt sted at være. Så selvom du måske har lidt travlt lige nu, så er det stadig en rigtig god idé at få svaret på undersøgelsen. Det tager kun ca. 15 minutter og kan være med til at sikre os, at Geoscience er den bedst mulige arbejdsplads fremover.
APV 2022 indeholder spørgsmål til både det psykiske og det fysiske arbejdsmiljø. Du bliver bl.a. spurgt til din arbejdssituation, din faglige udvikling, din daglige ledelse og de fysiske rammer for dit arbejde. Og bare rolig, du kan være fuldstændig ærlig, også hvis du er utilfreds med noget, for besvarelserne til spørgsmålene vedrørende det psykiske arbejdsmiljø er selvfølgelig anonyme.
Du kan læse mere om fortrolighed og anonymitet, APV-processen mm på AU’s APV-hjemmeside.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Partnere med træffetider i lokale 1672-123:
-
Mette Møller Larsen, controller, Økonomi | mmla@au.dk | +45 6057 1105
Onsdag 8.30-15.30
-
Jakob Steen Olesen, projektøkonom, Økonomi | jakob.steen.olesen@au.dk | +45 9352 1027
Onsdag 8-15 og fredag 8-14
-
Kathrine Kofoed Jensen, HR-partner | kofoed@au.dk | +45 9350 8204
Tirsdag 8-12 (ulige uger)
-
Sofie Dagmar Frederiksen, HR-supporter | sdf@au.dk | +45 9352 1875
Tirsdag 8-12 (lige uger)
-
Frederikke Kongsted Hansen, Ph.d.-partner, Ph.d.-administrationen | fkh@au.dk | +45 9352 2673
Torsdag 12.30-14.30
Lige nu har vi ikke en fast IT-Supporter tilknyttet. Spørgsmål til IT-support skal gå via supportportalen: support.au.dk.
Andre partnere:
-
Ann-Christina Lauring Knudsen (Stine), AU Forskning og Eksterne Relationer - Forskningsstøtteenheden (FSE) | aclk@au.dk | +45 9352 2209
-
Henriette Withen Hansen, AU Forskning og Eksterne Relationer - Technology Transfer Office (TTO) | hwh@au.dk | +45 4189 3290
-
Torkil Bukkehave Hansen, AU Forskning og Eksterne Relationer - Technology Transfer Office (TTO) | tbh@au.dk | +45 9352 1166
-
Anne Ambrosius Frederiksen, Undervisning og eksamen | aaf@au.dk
-
Morten Hjorth Gad, AU Library | mhga@kb.dk
-
HR-relaterede spørgsmål sendes til Nat Tech HR Team 1 | HR.ST.team1@au.dk
-
Spørgsmål ang. sygdom, barsel, fleksjob, løntilskud og virksomhedspraktik sendes til Nat Tech HR Specialistteam | HR.ST.team.specialist@au.dk
Thomas Ulrichs kontortider for studerende:
Tirsdag 12-14 og torsdag 16-17
Ovenstående information kan også findes på: geo.medarbejdere.au.dk/
|
|
|
|