|
Åbning af forskningslaboratorier
|
|
|
|
|
Laboratorierne på Geoscience åbnes gradvist. I første omgang får ca. 10 personer lov til at bruge laboratorierne, og der er lavet et detaljeret skema over, hvornår disse personer må opholde sig på hvilke lokationer.
Følgende retningslinjer skal overholdes ved brug af laboratorierne:
Retningslinjer for laboratorier
Derudover har Geoscience lavet egne retningslinjer, der ligeledes skal overholdes. Disse ligger på O-drevet:
O:\Nat-Tech_Geo-Faelles\Genåbning 1\Retningslinjer
|
|
|
|
Deling af IndFak og RejsUd
|
|
|
|
|
|
Som et led i delingen af ST til Nat og Tech, bliver IndFak og RejsUd nu delt.
Alle fakturaer i IndFak skal derfor være godkendt senest d. 14. maj 2020.
Alle kreditkortafregninger i RejsUd skal være afsluttet senest d. 17. maj 2020.
Har du betalinger til afregning i RejsUd, hvor du afventer at få penge retur, skal du behandle betalingen inden d. 17. maj - også hvis de penge, du har til gode, ikke når at komme inden denne dato!
Afregningen af returbeløbet skal ske, når pengene kommer - måske kommer dette til at foregå i den nye version af systemet.
Kreditkortbetalinger til afregning i RejsUd kan IKKE flyttes fra den nuværende til den nye version af RejsUd! Derfor skal alle transaktioner behandles inden d. 17. maj.
|
|
|
|
|
|
Svindlere udnytter i høj grad coronakrisen til at forsøge at snyde folk.
På AU er der modtaget falske fakturaer. De er meget professionelt lavet og det ser ud som om, oplysningerne på fakturaerne er hentet fra EU databaser, hvor AUs udbud bliver offentliggjort.
Fakturaerne bærer bl.a. projekt- og aktivitetsnumre.
Vær derfor meget opmærksom, når du modtager en faktura til godkendelse i IndFak.
Hvis du er den mindste smule i tvivl om rigtigheden af fakturaen, så tag fat i Susanne i sekretariatet.
|
|
|
|
|
|
|
|
Partnere med træffetider i lokale 1671-134:
-
Dan Guldborg, IT support | aarhus.st.it@au.dk
Mandag 9-12
-
Mette Møller Larsen, controller, ST økonomi | mmla@au.dk
Onsdag 8.30-15.30
-
Jakob Steen Olesen, projektøkonom, ST økonomi | jakob.steen.olesen@au.dk
Onsdag 8-15 og fredag 8-14
-
Louise Godt (p.t. på barsel), AU Forskning og Eksterne Relationer | logo@au.dk
Torsdag 9-12
-
Rikke Märcher Rochat (barselsvikar), AU Forskning og Eksterne Relationer | rmr@au.dk
Torsdag 9-12
Andre partnere:
-
Maiken Dazelle Nielsen, undervisning og eksamen | maiken@au.dk
-
Morten Hjorth Gad, AU Library | mhga@kb.dk
-
HR-relaterede spørgsmål sendes til HR ST Team 1 | HR.ST.team1@au.dk
-
Spørgsmål ang. sygdom, barsel, fleksjob, løntilskud og virksomhedspraktik sendes til HR ST Specialistteam | HR.ST.team.specialist@au.dk
-
Rikke J. Ljungmann, Rådgiver, specialkonsulent, ST PhD-administration | rjl@au.dk
-
Maibrit Lerche Hendriksen, AU Forskning og Eksterne Relationer - Technology Transfer Office | mlh@au.dk
Bo Holm Jacobsens kontortider for studerende:
Tirsdag 10-12 og torsdag 16.15-17
Ovenstående information kan også findes på: geo.medarbejdere.au.dk/
|
|
|
|